Skip to content

JA N’HI HA PROU, JOSEP M. !

Octubre 23, 2013

JA N'HI HA PROU, JOSEP M. !

A primers de juliol de l’any passat vaig fer saber, mitjançant aquest mateix canal, la meva intenció de deixar de publicar articles a El9Nou. El motiu, les desavinences amb un periodista del diari. Hi duia escrivint ininterrompudament, gairebé un cop al mes, des de l’any 2003. Algú em va dir que “matava el missatger”, que reaccionava a continguts que no m’agradaven culpabilitzant-ne el redactor. Jo em vaig defensar dient que sabia que em perjudicava a mi mateix, en perdre una tribuna pública força important.

El cas és que la meva relació amb el diari, un temps com a subscriptor i ara com a lector/comprador, s’ha mantingut intacta. De fet, sempre m’hi he sentit molt ben tractat. L’última prova n’és la notícia que em van dedicar – a mitja pàgina, foto i quatre columnes- amb motiu de l’obra de teatre que vaig estrenar tot just el mes de juny passat.

És per això que trobo que ja n’hi ha prou d’aquest color. Potser se’m dirà que em moc segons bufa el vent, que m’abaixo els pantalons, que vull tornar a tenir protagonisme… etc. No em dedicaré a desmentir-ho, perquè seria una conseqüència lògica de les meves decisions i com a tal em tocaria assumir-la.

Pel que fa a la relació amb el periodista, sospito, per coses que han anat passant durant aquest temps, que no només no ha millorat sinó que deu haver empitjorat. Però les coses són com són, i no en traiem res de dissimular-ho.

M’agradaria tornar a El9Nou, de debò. Sobretot, perquè em disgusta utilitzar-lo només quan em convé. M’hi he posat en contacte, i la receptivitat és total. Ara només cal trobar el moment…

Anuncis

From → Uncategorized

Feu un comentari

Deixa un comentari

