Skip to content

29M

Març 28, 2012

 

Primer van anar a pels funcionaris, però jo no vaig dir res perquè no era funcionari.

Després van anar a pels pensionistes, però jo no em vaig manifestar perquè no era pensionista. 

Després van anar a pels que no podien pagar la hipoteca, però jo em vaig mantenir en silenci perquè no era el meu cas. 

Després van anar a pels aturats, però jo vaig mirar cap a una altra banda perquè encara tenia feina. 

Finalment van anar a per mi, però ja no quedava ningú que pogués parlar, manifestar-se i ajudar-me.

From → Uncategorized

Feu un comentari

Deixa un comentari

