Skip to content

JA SÓC UNA MICA MENYS INÚTIL

Març 31, 2009

Anem millorant! Ja sé que per als que teniu una mica més d’idea que jo en això dels blogs -és a dir, gairebé tothom- un comptador de visites deu ser una cosa elemental. Jo no en tenia, i no tenia clar com tenir-ne. Avui m’hi he barallat una estona i me n’he sortit. Potser és un pel massa gros, però em nego a refer tot el procés. El següent pas serà començar a entaforar-hi un o més enllaços d’alguna mena, i al final potser aconseguiré fins i tot que s’assembli a un blog de debò. És clar que tot té la seva part negativa, i potser m’acaba agafant una depressió de cavall quan m’adoni que només em visito jo i encara gràcies… però diuen que qui no s’arrisca no pisca. Endavant les atxes!

Anuncis

From → Uncategorized

Feu un comentari

Deixa un comentari

